Botó per dipositar Croats

Respon
manu19198
Entrades: 3
Membre des de: dc. ago. 15, 2018 9:20 pm

dl. ago. 20, 2018 8:26 am

Hola!

M'agradaria posar un botó (tipus PayPal) a una pàgina web en el que, quan es fes clic, es poguessin enviar Croats d'un moneder a l'altre. Quelcom tipus Shop.Croat.Cat o CroatMarketPlace.

Algú em podria donar un cop de mà?

Gràcies :P

Manu
themacboy
Entrades: 19
Membre des de: dj. ago. 16, 2018 8:36 am

dl. ago. 20, 2018 11:23 am

fins on jo se el més fàcil es fer un codi QR i que la persona tramiti ella mateixa el pagament.

Tota la resta comportaria el compartir les claus de despesa privades amb una tercera part, posant en risc la operativa del teu compte.

També tens altres opcions com:

· Usar el croat wallet web o mòbil, però com els ùnics que tenen el poder sobre aquest servei son els desenvolupadors, serien ells els que tindrien que desenvolupar una mena de passarel·la per fer pagaments entre usuaris.

· crear el teu propi sistema de moneder web, on tu com administrador gestionessis la creació i la operativa dels moneders que s'obrin a la teva plataforma. Per exemple, cada cop que es dona d'alta un usuari se li assigna un moneder propi, que al igual que el croatwallet o els exchange es gestionat pels l'administrador del sistema, en aquest cas tu mateix. Llavors la persona pot pre-carregar en aquell moneder els diners que necessiti per les seves operacions de compra o contractació. No es difícil fer-ho per s'ha de saber una mica.

Personalment, i més tenint en compte la recent tendència dels desenvolupadors a centralitzar la moneda en els seus serveis, jo optaria per la opció d'animar-los a que desenvolupin una plataforma de pagaments a traves del seu wallet web. De ben segur que el Ridd et pot aconsellar millor que jo en aquest temes, no m'extranyaria que ja s'estigui desenvolupant algú al respecte.

--
themacboy
CjiySJkWyt8ALNtTwTmBm5bpjZaYB6s6bBb4A78eiJypDTsknRKoGstLFTEKmi9xGxFxQ9DBi7ZH37pQNeFWyMAQV4ubLJx
manu19198
Entrades: 3
Membre des de: dc. ago. 15, 2018 9:20 pm

dl. ago. 20, 2018 11:37 am

Gràcies Themacboy!
A veure si diuen alguna cosa els devs. La idea seria quelcom com el que han fet a Shop.Croat

Gràcies de nou!
cronosxfiles
Entrades: 1
Membre des de: dj. ago. 23, 2018 6:46 am

dj. ago. 23, 2018 7:51 am

· crear el teu propi sistema de moneder web, on tu com administrador gestionessis la creació i la operativa dels moneders que s'obrin a la teva plataforma. Per exemple, cada cop que es dona d'alta un usuari se li assigna un moneder propi, que al igual que el croatwallet o els exchange es gestionat pels l'administrador del sistema, en aquest cas tu mateix. Llavors la persona pot pre-carregar en aquell moneder els diners que necessiti per les seves operacions de compra o contractació. No es difícil fer-ho per s'ha de saber una mica.
O sigui, que la light wallet creada mitjançant el CROATCore d'Android i/o la web croatwallet.com son moneders creats per aplicacions controlades pels Devs i això els dona la capacitat de fer transaccions entre tots els moneders creats per la mateixa via? O, com a mínim, transaccions de sortida cap a qualsevol altre moneder? Posseeixen, doncs, la meva clau privada del wallet?
CronosXFiles
----
CmCPns4d86AHLDLrM6xR7haZhUYXKoqwJHiAefVoQcNPSHSf8kx6knwHKym1gPEoJM54MGVk1eEhxBKg6DmdcfrZJ6CJx4s
ridd
Entrades: 13
Membre des de: dc. ago. 15, 2018 5:52 pm

dj. ago. 23, 2018 12:50 pm

cronosxfiles ha escrit:
dj. ago. 23, 2018 7:51 am
O sigui, que la light wallet creada mitjançant el CROATCore d'Android i/o la web croatwallet.com son moneders creats per aplicacions controlades pels Devs i això els dona la capacitat de fer transaccions entre tots els moneders creats per la mateixa via? O, com a mínim, transaccions de sortida cap a qualsevol altre moneder? Posseeixen, doncs, la meva clau privada del wallet?
Et copio la resposta que es va donar en un altre fil
Si no ho saps ja, qualsevol wallet lleuger web de qualsevol moneda fa el mateix, guardant les claus privades. Per això, es pot assumir que els desenvolupadors de qualsevol moneda que disposa d'aquestes aplicacions podrien controlar tot el que es guarda als seus servidors. Per això, miris on miris, s'avisa que la seguretat d'un moneder lleuger no pot ser la mateixa que la seguretat d'un moneder de desktop. A la pàgina principal de croatwallet.com hi ha aquest recordatori de forma constant.
CROAT :: POOLS ::  FORUM  ::  SHOP :: GUIA
ridd

dj. ago. 23, 2018 12:59 pm

Una altre opció que podria estar bé és tenir com un temps per fer el pagament i que la propia web ho detectés.

Imaginem que diem pagar i surt un pop-up tipus això

Imatge

Tens 10 minuts per fer un pagament concret, o un pagament+id, ho pots fer amb l'app que vulguis (desktop, web, mobil...), la propia web detecta el pagament i ja està

Ara mateix no sé si es possible, però podem començar amb la idea :lol:
n1c4
Entrades: 5
Membre des de: dj. ago. 16, 2018 8:32 am

dv. ago. 24, 2018 5:21 pm

Imagino que el fet que CryptoNight sigui "tan" anònim també dificulta, en certa manera, els pagaments per saber que allò que es rep pertany a una o altra transacció... a la resposta anterior es comenta de fer el pagament i enviar un ID, però potser també es poden fer servir els decimals menys significatius com identificador.

Se m'ha acudit ara en veure que el pantallasso de més amunt posi "pay EXACTLY XXXX" emfatitzant la precisió decimal... Pot ser que els darrers decimals s'afegeixin de forma aleatòria com ID de la transacció? Si es fan servir 3 decimals per aquesta finalitat, el límit de transaccions per cada 10 minuts és de 1000, que pot ser suficient, i el Croat té un grapat de decimals. Òbviament depèn del valor de la moneda, però mentre els darrers decimals suposin un valor molt petit, podria funcionar?

Potser hi ha altres mètodes més eficients?? És sabut que és millor no fer servir una cosa amb una finalitat per una altra :?
ridd

ds. ago. 25, 2018 11:46 pm

Aquí tenim una altre opció que tindriem de revisar, és del projecte PURK

https://donate.purkproject.com/

Fan un botó que crida una api, si no detecta el moneder et diu que l'has d'instal·lar... és una cosa similar al que passava quan feies clic a un enllaç ed2k:// crec
Respon